musik direkt

Idag när jag kom hem så hittade jag ett berev som det stod Sofia Sjöström på. Då tänkte jag "ooooo vad är detta?"
Sen så såg jag att det står WhatEverMusic på den och jag blir helt klart lycklig.



Och då blir man ju nyfiken vad som står i brevet som jag fått hem i brevlådan. Jag öppnar brevet och....



WhatEverMusic ska vara och tävla på sliperiet den 3 mars. Vi kom med i Musik Direkt. WhatEverMusic består av jag, jossan och solomon. Gud vad kul.(även fast vi redan visste att vi hade kommit med, haha) HUR KUL SOM HELST!



Det var allt för mig idag.




Peaceeeeeeee
Postat av: Anonym

Kul!:)

fin header du har föresten :)

2012-01-26 @ 21:12:15
URL: http://amandaarosenstam.blogg.se/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: