Tjej fest!

I denna blogg vill jag inte lägga ut så många bilder.
Men nu är det ett måste!

Alla tjejer i klassen hade en fest hos Saga.
Det var ett knytkalas och vi skulle sova över där.

Man skulle komma utklädd och jag kom som vampyr och Moa kom som en clown och Saga Lady Gaga mm.

Vi hade det jätte kul!
Så här kommer '' några '' bilder.
Ni får inte se alla för det blev typ sammanlackt 1000 bilder ;P

Bilderna kommer efter som.

 









Och som sakt mycket mera knäppte vi.

Det hära var bara dom som jag redigerade.

Men jag har inte mycket mer att skriva bara att vi somnade kl 2 och vaknade halv 8 och att vi hade det as, skita roligt.

Så.....

HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!

Postat av: Saga

Snygga bilder ;)

Helst den dära tjejen med skinnjacka (a)

Det var skitroligt :D<3333333

2010-05-09 @ 15:00:34
URL: http://www.olssonsaga.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jätte fina bilder.

Och vad roligt att ni hade det roligt :)

Ni var så fina...allihop.

Tack för din gulliga kommentar på min blogg.

Love You!

2010-05-09 @ 21:49:06
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: