Lördag!

Idag har jag typ inte gjort så mycket, och lika så i veckan!
Har haft lite prov eller typ läxförhör och jaah... bara varit.
För typ en timme sedan så va jag och pappa ute och gick.
Vi gick till kiosken och köpte en glass, jag köpte en LakritsPuck.
Och på vägen hem så tog vi en senväg och så kom vi ut vid hamnen.

Asså, jag har inte mycket att sriva men...
Vad har ni gjort idag då?

Vi har ingen läxa, vad jag vet. (A)
Och det känns väldigt skönt.

Nästa vecka på lördagen så planerar Moa och jag att fara på stan.
Jag har varit så sugen på att shoppa så länge nu!

Och imorgon är det ju morsdag.
Har ni barn köpt något till eran mamma då?
Som tur är så har syrran haft prao.
Så hon har varit på stan hela veckan.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva...

Så....

HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!
Postat av: Camilla

Ja,jag är jätte nöjd med min morsdagspresent som jag fick av er.

Tusen tack älskling!

Skönt att inte ha någon läxa!

Love You!

2010-05-30 @ 20:45:48
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: