Tisdag, den näst sista dagen på åk 6 :D

Tjoohej!
Då vad det snart skolavslutning, går bara i en dag till och det är i morgon.
Jag länktar som en get! ( på ett paradisbad ) :P

Vad har jag gjort idag?
Jag har varit i skolan och dansat och typ ätit men vi ska inte gå på detaljer nu.
När jag kom hem från skolan så fikade jag och sedan hjälpte jag pappa med att blanter blommor.
Tråkigt men det måste ju göras.

Min outfit idag ser ut såhära :


Linne från Cubus.
Tunika från Monki.
Bälte från Gina Tricot.
Tajts från Kappahl.


Inte så bra bilder men! Hoppas ni ser ända.

Vad har ni gjort idag då? Det va den bästa frågan jag kunde komma på och då blev de det!

I hope you like it! <3


Postat av: Camilla

Lika fin som alltid :)

Som du kanske vet har jag jobbat :)

Love You!

2010-06-08 @ 18:42:28
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Saga

Gud vad kort du ser ut på bilden till höger xP

2010-06-17 @ 18:04:52
URL: http://www.olssonsaga.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: