Tänker på det hela tiden!

Så va den sista skoldagen på åk 6 slut. :'(
Jag kommer att sakna de korkade sakerna som killarna gjorde på rasterna, all glädje, konstiga grejer som man skrattade åt tillsammans, allt!
Jag vill värkeligen, värkeligen, värkeligen, värkeligen, värkeligen inte splitra klassen, men vad har jag för val?

Idag i skolan har vi rensat bänkarna. ( Tråkigt ) :P

Jag tänker hela tiden på allt som min klass har gjort tillsammans! Det känns så jobbigt! :(

Det blir ett kort inlägg idag för det ända jag har i mitt huvud just nu är hur jobbigt det kommer att bli att splitras!
Så Bye! <3
Postat av: Camilla

Ja...det är tråkigt!

Men nu kommer du att få nya klasskamrater och det kommer att bli sååå roligt!

Love You!

2010-06-12 @ 11:13:11
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: