Ny vecka!

Hej alla bloggläsare!

Igår så va Sanna och gjorde någon moped grej ute i trafiken och medans hon gjorde det så va mamma och jag på stan och shoppade.
Först så va det svårt att hitta något snyggt men efter ett tag på stan så gick vi in på Gina och där hittade jag ett par as snygga jeans och dom va på halva priset, Nice!

Dom såg ut så hära:



Visst gjorde jag en snygg mekeover på min jeans? :P

Det blev inte samma färg som i värkligheter på dom för att jag hade plixt på! ( Sorry)

Men va dom snygga då?

Men när Sanna hade gjort klart grejen så for vi och hämtade upp henne och då berättade jag att jag hade köpt ett par byxer och då sa hon : Får jag se?
Hon öppnade påsen och sa : Sånna hära har ju jag också! :O
- Ops! Inte visste jag det!

Men så blev det i alla fall!

När vi skulle hem så svängade vi in på Skokanonen.
Men där hittade jag inga snygga skor.
Nästa stopp blev Strömsknallen.
Men inget köpte jag där heller.

Väl hemma igen och jag blev ett par byxer rikare! :D

Ha en fortsatt bra dag! ♥



Postat av: Camilla

Och fattigare i plånboken blev du ;)

Love You!

2010-06-15 @ 18:38:05
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: