Skola.

Hej hej!!

Undra vad man kan skriva........ Hummmh!!
Typ att jag har varit i skolan och haft många läxor. Eller inte mycket men normalt med läxor!
Vi får ett matteblad ( nu har vi hundraklubben ), en svenska .... vet inte men typ ett blad som man läser och ska svara på frågor och vi får ett blad med en eng. text. På andra sidan papperet är det gloser.
Denna vecka är det:

* skada - harm
* orsak - cause
* specielt - in particular
* tunn - thin
* hantera - handle
* skugga - shade
* bland - among
* förstöra - destroy
* tillfriskna - recover
* långsamt - slowly

Det var alla!! Dom var inte så jätte svåra men det är lätt att råka blanda i hop några, tex. Skada och Osak. Och några till!!

Nu ...... Ska vi se ....... imorron vill jag åka till Moa ( min bästis ). Hon skulle ringa såå det är bara att vänta!! Hoppas att det går.

Ööö just jag med det dära mattebladet... Det kan jag inte :S
Så där måste pluggas!!

Jag får inte glömma....

HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!!
Postat av: Camilla

Det är bra!

Plugga på!

Love you!

2010-01-25 @ 18:07:45
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carina

Vad bra Sofia att du skrivit glosorna här. Nu har jag förhört Tobias :)

Kram

2010-01-27 @ 19:37:10
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: