Elefanten!

Hej!
Idag har jag varit med min kompis / granne.
Vi har inte gjort så mycket.
Det kommer att bli ett kort inlägg för att nu sitter mikaela och äter och hon kommer vilken sekund som helst och då ska vi göra något! Vet inte vad men något!
Så vad har ni gjort idag då? Bara slappat eller? 

Jag sovde såå gott inatt. Vet inte varför.
Jag drömde att jag satt på toa och det knackade på toelettdörren.
När jag öppnade så var det en elefant som står där. Knäppt va? Haha, jaa men nu ska jag vara med mikaela så... Jag får inte glömma.....
HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG! 
Postat av: Camilla

Ha,ha!

Det var för mig en mardröm ;)

Hoppas att du sover gott i natt också men med sötare drömmar.

Puss på dig!

2010-01-05 @ 22:18:06
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Saga :)

Haha en ELEFANT xD?!!!!

2010-01-13 @ 17:29:39

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: