Bad Day!

Idag har det inte varit min bästa dag! Jag fick veta att jag inte tål nötter, mandel mm. Och vissa chokladgodisar kan jag då inte äta. :( Vissa av dom var mina favoriter :(
Jag gav alla mina godisar som jag inte kunde äta till syrran.

Igår så var syrran och jag ensam hemma man mamma kom hem kl 9 och pappa 10.
Vi firade det nya året tillsammans. Innan klockslaget så åt vi en damsugare som smakade lite pepparkaka. Efteråt fick jag ont i halsen och det började klia.

Justja, när mamma kom hem var det bara lite chips kvar i skålen. Vi var snälla och sparade lite.
Hade ni det bra då? Det hade jag förutom allergin förstås.

Ööö finns det något mer att skriva?
Justja.... Jag får inte glömma...
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA OCH HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!
Nej!!!! Så kan jag väl inte skriva något mer! Nu blir det bara.....
HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!
Postat av: Camilla

Tur att gick bra, och det var bra att ni ringde till mig på jobbet.

Love you!

2010-01-01 @ 21:00:06
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: