Sofia 13år

Hejhej!!
Så var man 13 år! Vad fort det går!! Jag som nyss tyckte att jag gick runt i blöja och sa gaga!

Idag har jag fylt år! 13! coolt va? Nu är jag tonåring!

Jag har fått lite smått och gott i present. Från penger till kläder till smycken... Ja allt jag velat ha i alla fall!

Så nu sitter jag och tror att jag ska träna min eng läxa. Kan den typ inte!! :S
Denna gång är det dom hära orden:

* flygplats - airport
* någonsin - ever
* uppmärksamhet - attention
* inget att oroa sig för - no need to worry
* bestämma dig - make up your mind
* visa sig, dyka upp - appear
* allesammans - all of you
* säga emot - argue with
* det gör detsamma - never mind
* därifrån - from there

Det var alla! Och nu är det tänkt att alla mammor eller pappor som har ett barn från årskurs 6 ska nu förhöra sina barn.Hur många rätt hade dom?

Så min dag har varit en helt underbar dag! Chattar lite med Saga nu och vi planerar att fara till stan på lördag!!

Till middag har jag bestämt att vi ska köpa pizza!! Jag och Sanna kommer att ta en vanlig hawaii!

Så......
HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!!
Postat av: Carina

Nej gumman inte ska du göra läxa på din födelsedag!!

Den kan du göra i morgon!

Tack för gott fika och god tårta idag!

Kram

2010-02-07 @ 22:20:01
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Grattis & tack för gott fika.

Du, jag vet att, åtminstone din mamma, är sämre än dej på engelska; fråga henne vad gurka är på engelska...hon kommer att svara kuckumbärry ;)

Kram på dej

2010-02-09 @ 12:20:35
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: