Lördag.

Heej!
Så var det lördag igen.
Solen sken, ( Not .)
Nee, idag snöade det förfullt.

Så vad har jag gjort idag?
Jag har suttit vid datorn, gått en prumenad till ICA med pappa och suttit framför datorn, igen.

Vi har gloser som vanligt.
Denna gång har vi :

Behålla - keep
Säga åt/till - tell
Lyda - obey
Osäker - uncertain
Vi två - the two of us
Omtänksam - caring
Utanför - left out
/allt/sedan - since
Blyg - shy
Råd - advice

Det var alla!

Så..... Idag är det melodifestivalen! Vem vill ni ska vinna?
Jag vet typ inga som ska vara med! :P

Vad mer kan jag skriva?

Länktar tills på tisdag för då ska skolan åka slalom.
Man får välja mellan :
Åsbacken - Bjästabacken - Husum ( att stanna kvar på skolan )
Jag tror att jag ska ta.....Ås, för där är det billigt och bra, tror jag :P

Men nu har jag typ inget mer att skriva så....

HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!
Postat av: Camilla

Billigast???

Vem betalar???

Du??

Knappast.

Ta det som DU vill!

Jag betalar!

Love You!

2010-02-27 @ 19:16:00
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: