Snön faller!

Hej!
Idag snöar det. På nyårsdagen! Vad kul. Vi har typ 3-4-5 dm djup snö. Och 9 grader ute kl 11 på morgonen. Burr! Fast vi har haft kallare.

Så sista dagen på året, vad kan man göra? Jag kommer förmodligen att sitta och slöa ;) Eller typ vara med syrran ;) Så vad ska ni göra?

Ikväll kommer Sanna och jag vara ensama från kl 3 till kl 9. Då börjar och slutar mamma. På kvällen kan man ju kolla i skaferiet om man har något gott.
-Men kolla! en chipspåse. Mmm, den kommer inte att vara hel när mamma kommer hem från jobbet ;)

Har jag något mer att skriva?
justja.... Jag får inte glömma........
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA OCH HA DET BRA SÅ SES VI EN ANNAN DAG!
Postat av: Camilla

Bara ni sköter er snyggt får ni äta hur mycket chips och godis ni bara vill.

Love you!

2009-12-31 @ 11:29:40
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: